عاشقانه

از حجاب حسن شرم آلوده لیلی هنوز .... بید مجنون را میسر نیست سر بالا کند (صائب)

بر درگاه زندگی ام نگاشته ام ....+سوره شناسی آیه الکرسی

/ بازدید : ۴۲۱



بسم الله الرحمن الرحیم
 بنام خداوند بی نهایت بخشنده و مهربان

بر درگاه زندگی ام نگاشته ام   
خدا با من است
به روحم سروده ام            
خدا با من است
در قلبم  حک کرده ام         
خدا با من است
با چشمانم می نگرم          
که چگونه خدا با من است
با انگشتانم می نویسم   
خدا با من است
در پاهایم
با خدا راه می روم
در تک تک سلول های وجودم
خدا با من است  را می شنوم
زیرا گوش هایم
جز آهنگ خدا را نمی شنوند
در  ارکستر عظیم هستی   
از نوازندۀ هستی ساز
سمفونی خدا با من است نواخته می شود
و تمام ذرات آفرینش  
رقص زیبای خدا با من است را اجرا می کنند
و رقصان به سوی معبود دوست  داشتنی می شتابند.

 اما در لینک زیر می تونید صوت دکتر لسانی رو بشنوید در مورد سوره شناسی آیه الکرسی 
برا خودم خیلی جالب بود مخصوصا مهمترین نکته اش این بود که استاد لسانی اشاره دارند به این نکته که  این که می گن آیه الکرسی رزومه خداست و اینکه می گن سوره اخلاص شناسنامه خداست کاملا غلطه بقیه رو دوست داشتید خودتون گوش بدید 
نویسنده : بید مجنون ۰ لایک:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
عاشقانه ها من رو یاد خدا می اندازند
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان