عاشقانه

از حجاب حسن شرم آلوده لیلی هنوز .... بید مجنون را میسر نیست سر بالا کند (صائب)

روزنوشت قرانی 7: خدای من می خوانمت ای نزدیکتر از رگ گردن به من

/ بازدید : ۱۹۳۵

خدای نزدیک نزدیک


خدای نزدیک نزدیک



سلام شبتون بخیر 
خدای مهربونم بابا سر همین چند خط اینقدر که اینترنت قطع و وصل شد چند بار ذخیره کردم ... حوصله ام سر رفت 
ای مهربانم ای نزدیکتر ز من به من چه حوصله ای داری که قطع و وصل شدنامون .... یعنی قطع و وصل شدنم حوصله ات رو سر نمی بره و ولم نمی کنی .... متشکرم 

اما امروز پست جالب تو وبلاگ خواندنی خوندم اینجا رو کلیک کنید و از دستش ندید ..... 
نویسنده : بید مجنون ۵ لایک:)
گمنام
۰۷ مرداد ۰۳:۱۰
تو هوای تو که باشم صاحب کل زمینم...
00:00
۰۵ اسفند ۲۳:۳۳
خدایا ناشکریهای گاه و بیگاهمان رو ببخش... مطلب زیبایی بود... و قابل تأمل...
پاسخ :
آمین ممنون 
قدم رنجه فرمودید
00:00
۰۵ اسفند ۲۳:۳۰
سلام

خیلی مقایسه بجا و خوبی بود.... خدایا قطع و وصلامونو به بزرگی حوصله خودت ببخشا... آمین
عادل امینی
۰۲ اسفند ۰۰:۲۴
لایک کمته دنبال شدی
خواندنی ها
۰۱ اسفند ۱۹:۵۷
راستی ممنونم که یکی از پستهای وبلاگ بنده رو در اینجا معرفی کردین
پاسخ :
خواهش می کنم ....
خواندنی ها
۰۱ اسفند ۱۹:۵۶
سلام بر شما
چه ارتباط قشنگی بین قطع و وصل شدن اینترنت و قطع و وصل شدن ارتباط ما با خداوند پیدا کردین
واقعا صبر خدا زیاده و به این راحتیها ما رو رها نمیکنه
پاسخ :
سلام علیکم 
بازم لطف خداست من هیچم ... نقطه ....صفر .... اما اون همه چیه ... همین حسام مال خودشه 
بسیجی گمنام
۳۰ بهمن ۱۵:۲۰
اول : سلام
دوم :بارالها، مرگ مرا زندگی برای دیگران ساز، برای ملتم! دینم، برای آن سیاه دربند! برای آن ضعیف بی‌چیز! برای آن فقیر غمین! برای آنان که جز اشک،‌ سلاحی و جز ذکر تو دوایی ندارند.
سوم:  مبارک قالبتون باشه زیباست
زیبا بود پستتون مثل همیشه

چهارم:التماس دعای فرج
پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

پاسخ :
ممنون
رفیق خاموش
۲۹ بهمن ۲۳:۳۳
عجب صبری خدا دارد

سلام بزرگوار  زنده باشید
پاسخ :
خداییش گل گفتید که تو تحمل بنده های قطع و وصل شونده هم عجب صبری خدا دارد 
سلام علیکم رفیق گل موفق باشید 
حرف دل !...
۲۹ بهمن ۲۲:۲۶
سلام
عالی بود
پاسخ :
سلام علیکم 
خواهش می کنم 
خب خداست دیگه 
حوری دخت
۲۹ بهمن ۲۱:۳۵
امیدوارم خدا بمنم نگاه کنه
التماس دعا
پاسخ :
عزیزم خدا که اوه نگاه می کنه آه 
نشونش همون حسته که گمونم کلافت کرده 
.... 
دوستش شی حستو می گم منفیش از بین می ره قشنگ تر می شه ها 
مهنا احمدی
۲۹ بهمن ۲۱:۰۲
ممنونم عالی بود
پاسخ :
خواهش .... خداست دیگه ماه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
عاشقانه ها من رو یاد خدا می اندازند
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان