عاشقانه

از حجاب حسن شرم آلوده لیلی هنوز .... بید مجنون را میسر نیست سر بالا کند (صائب)

روز نوشت 3: گرفته یار

/ بازدید : ۱۲۲۵

نویسنده : بید مجنون ۱ لایک:)
حرف دل !...
۲۲ دی ۲۰:۰۵
اجازه ندارم که از خدا بپرسم "چرا من؟"
آرتور اش  قهرمان  افسانه ای  تنیس  هنگامی که تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت، با تزریق خون آلوده، به بیماری ایدز مبتلا شد.طرفداران آرتور از سر تا سر جهان نامه هایی محبت آمیز برایش فرستادند.یکی از دوستداران وی در نامه خویش نوشته بود: "چرا خدا تو را برای ابتلا به چنین بیماری خطرناکی انتخاب کرده؟"آرتور اش، در پاسخ این نامه چنین نوشت:...در سر تا سر دنیابیش از پنجاه میلیون کودک به انجام بازی  تنیس  علاقه مند شده و شروع به آموزش می کنند.حدود پنج میلیون از آن ها بازی را به خوبی فرا می گیرند.از آن میان قریب پانصد هزار نفر  تنیس  حرفه ای را می آموزندو شاید پنجاه هزار نفر در مسابقات شرکت می کنندپنج هزار نفر به مسابقات تخصصی تر راه می یابند.پنجاه نفر اجازه شرکت در مسابقات بین المللی ویمبلدون را می یابند.چهار نفر به مسابقات نیمه نهایی راه می یابند.و دو نفر به مسابقات نهایی.وقتی که من جام جهانی  تنیس  را در دست هایم می فشردم هرگز نپرسیدم که "خدایا چرا من؟"و امروز وقتی که درد می کشم، باز هم اجازه ندارم که از خدا بپرسم :"چرا من؟"
پاسخ :
دیدگاه قشنگیه 
اگه بهش برسیم 
خواندنی ها
۲۱ دی ۱۶:۵۴
خیلی زیبا و معنی دار بود ممنون از شما
من شما رو دنبال میکنم شما هم لطفا منو دنبال کنین
منتظرتونم
حرف دل !...
۲۰ دی ۲۲:۲۶
هر که در این دیر مقرب تر است
جام بلا بیشترش میدهند
پاسخ :
دیر!
من بزم شنیده بودم 
هر که در این بزم مقربتر است 
گرچه در هر دو صورت قشنگه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
عاشقانه ها من رو یاد خدا می اندازند
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان