عاشقانه

از حجاب حسن شرم آلوده لیلی هنوز .... بید مجنون را میسر نیست سر بالا کند (صائب)

برای لیلا

/ بازدید : ۹۳۲

سلام 

اشتباه نکن لیلا 

اصلا بحثام و دعواهام باهات برا اختلاف ایدئولوژی و این حرفها نیست ....

تو شبیه زهرایی که وقتی پر پر بودم دیدنش خالیم می کرد...

خیلی شبیه اونی 

دیوانگیت...

بی خیال بودنت ....

و....

فقط یک تفاوت که دیدن تو اصلا خالیم نمی کنه ....

حالا که دیگه زهرا رو نمی بینم .....

تو رو می بینم پیامت رو می گیرم باز خالی نمی شم غافل از اینکه تو ابی نیستی که بتونی آتش من رو خاموش کنی ....

دیشب خوابت رو می دیدم....

هیچ چیش یادم نیست /.....

فقط خیلی آروم بودم ....

گمونم تو خواب تونسته بودی آرومم کنی 

نویسنده : بید مجنون ۲ لایک:)
manicure
۱۷ فروردين ۱۸:۴۵
Thanks for finally writing about > برای لیلا :: عاشقانه
پاسخ :
me too
ramin pazoki
۱۲ خرداد ۱۹:۴۶
کتاب شعر صاحب الزمان منتشر شده منتظر حضور شما و نظر شما هستیم سپاس.
پاسخ :
دانلود کردم موفق باشید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
عاشقانه ها من رو یاد خدا می اندازند
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان