عاشقانه

از حجاب حسن شرم آلوده لیلی هنوز .... بید مجنون را میسر نیست سر بالا کند (صائب)

یادداشت روز: سفر، فراموش کردن عصا، رمانی که خواندم

/ بازدید : ۶۱۳




با سلام 
اول همون که تو تصویره : خدایا، بارالها، پروردگارا! تمام وجودم برای توست.
پس خدایا، 
تو معلم من باش و مرا تزکیه کن .
با تاخیر با عاشقانه ترین پیامکی که بهم رسیده فرا رسیدن بهارتان را تبریک می گم:
السلام علیک یا ربیع الانام و  نضره الایام  (سلام بر تو ای بهار خلابق و خرمی روزگار) الحمد لله که شروع هر بهارمان به نفس حضرت آقا متبرک است. خداوندا؛ ما را از این نعمت عظیم محروم مساز.....
بهارتان مبارک 
اما 28 اسفند راهی سفر شدیم شب قبلش چون دیر خوابیده بودم و احساس سرماخوردگی می کردم موقع خواب هم یک عدد کلداستاپ صرف کردم صبح منگ منگ بودم به طوری که اگه صدای مادرم نبود گمونم جا می موندم تو حیاط پریدم صندلی عقب ماشین و راه افتادیم تا غار علیصدر همدان هم هیچی نفهمیده بودم و خواب بودم موقع پیاده شدن دنبال عصاهام گشتم تازه فهمیدم جاشون گذاشتم .... حسم خیلی بد شد .... گرچه خانواده عزیزم نمی گذاشتند اصلا تو زحمت بیفتم و تا کرمانشاه رسیدیم برادر مهربانم و همسر عزیزش رفتند و برام عصا خریدند....
اما تو سفر هر جا می رسیدم که مسافت زیاد بو می نشستم یه گوشه یا تو ماشین و رمان می خوندم . رمان جان شیعه، اهل سنت ..... که خوندمش و تمومش کردم ..... البته نسخه هاردش رو هم می خواهیم برای خانواده بخریم که آنها هم بخوانند .... تصمیم داشتم چند جمله ای از این کتاب رو اینجا تایپ کنم که فعلا حسش نیست 

یکی از نوه هامان که عاشقانه دوستم دارد فقط موقعی که عید زنگ می زنم راضی می شود تلفنی باهام صحبت کنه .... بعد که هز وقت مادرم باهاشون صحبت می کنه و می گه  می خوای با خاله صحبت کنی یا وقتی خودم به خواهرم زنگ می زنم و می گم گوشی رو بده دو قلوها ناز می کنه می گه من دلم خیلی برا خاله تنگ شده فقط می خوام ببینمش ....


حالا من می خوام از این بچه تمرین عشق بکنم و بگم خدایا من می خوام امامم رو ببینم ..... به هیچ قیمتی هم کوتاه نیام ...... راستی این بچه ها چه خوب عشق ورزی بلدن باید شاگردیشان را کرد 


نویسنده : بید مجنون ۱ لایک:)
amir farhad
۰۹ فروردين ۰۳:۰۷
رمان جان شیعه اهل سنت
در مورده چیه؟؟
پاسخ :
سلام یه رمان عاشقانه هست دختره سنی و پسره شیعه .... دختره می خواد پسره رو سنی کنه .... بعد در جریان مریضی مادرش متوسل میشه به دعاهای شب قدر وقتی مادرش خوب نمی شه خیلی از پسره بدش می اد .... آخرش دختره سنی می ره کربلا ...... خیلی خلاصه گفتما خودت بخون خیلی قشنگه 580 و خورده ای صفحه است .....
ب. نون
۰۴ فروردين ۱۵:۱۶
سلام

دعای زیبایی بود...مربی اصلی الله هست، و خوب مربی ای هست

چنین ایمیلی نیومده!
پاسخ :
خداست دیگه 
shahin ahmad
۰۴ فروردين ۱۲:۱۲
+ آمیــــــــــــــــــــــــن...

+ آرزوی سلامتی(سرماخوردگی) :-)

+ همیشه به سفر و همچین خواهرزاده ای :-)

+ شما که مطالبتون موردی نداره :-O

+ کاملا دروغه (مراجعه شود به قسمت دقیقا خاطرم نیست اما به گمانم راهنما یا سوالات متداول بیان بود که میگه هرگز تکرار می کنم هرگز رمز و اینها از هیچکس نمیخوایم)

+ به نظرم کار یه هکر میتونه باشه به قول معروف دم به تله ندید حالا یه فکر شیطانی به ذهنم رسیده البته اگر خواستید بفرستید رمزتونو عوض کنید اما همون رمز قبلی رو براشون بفرستید :-))))))

+ التماس دعا
پاسخ :
 شما که مطالبتون موردی نداره (همین بیشتر می سوزوندم) ..... لبخندهای خدام شد نقض مقررات ..... 

کاملا دروغه (مراجعه شود به قسمت دقیقا خاطرم نیست اما به گمانم راهنما یا سوالات متداول بیان بود که میگه هرگز تکرار می کنم هرگز رمز و اینها از هیچکس نمیخوایم) (خودمم حدس می زنم ) رفتم به بیان گزارش بدم .... اما یه فرم آورد چون تو مود نبودم اطلاع رسانی نکردم بهشون .....
نه حوصله بازی ندارم من رمز به هیچ کس نمی دم ...... 
محتاجیم به دعا 
بسیجی گمنام
۰۴ فروردين ۱۱:۰۶
سلام

اولا عیدتون مبارک

دوما برای اون پیام بهتره یک پیام بدی تو بیان به مسئولینش بعد از اونا بخوای که در مورد این ایمیل توضیح بدن برات چون واسه مانیومده

بعدشم زیاد جدی نگیر شاید اشتباه اومده عیدو خراب نکن الکی با ای چیزا
پاسخ :
سلام 
اولا عید شمام مبارک 
دوما سعی می کنم 
سوما چشم الانه می رم می حذفم 

حرف دل !...
۰۳ فروردين ۲۳:۳۹
سلام
عیدتون مبارک
مطالب زیبایی بود
خدا قوت
پاسخ :
سلام
ممنون 

رفیق خاموش
۰۳ فروردين ۲۲:۲۱
تو معلم من باش و مرا تزکیه کن

سلام:عید شما مبارک :)


پاسخ :
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
عاشقانه ها من رو یاد خدا می اندازند
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان