عاشقانه

از حجاب حسن شرم آلوده لیلی هنوز .... بید مجنون را میسر نیست سر بالا کند (صائب)

به بهانه هفته وحدت: اختلاف بس است

/ بازدید : ۵۲۸

با سلام هفته وحدت و میلاد با سعادت رسول اکرم محمد مصطفی (ص) و وامام جعفر صادق (ع) مبارک باد.

یک پستی تو وبلاگ ناجی انسانیت، امام آخر الزمان دیدم زیبا بود تقدیم می شود: 

سلام بر مسلمانان اهل سنت و شیعیان

http://www.najiensaniat2.blogfa.com/post/11

ای مسلمانانی که باهم اختلاف دارید، این اختلافتان برای چیست؟

 

آیا شما بر سر جانشینی رسول خدا با یکدیگر دشمنی کرده و یکدیگر را لعن و تکفیر میکنید؟ عقل هایتان را بکار بندید، هم اکنون هزار و اندی سال از آن روزگاران گذشته است، جناب ابوبکر، جناب عمر، جناب عثمان و جناب علی ابن ابی طالب اکنون در آرامگاه خود هستند و در کنار ما نیستندکه بخواهیم برای خلافت آنان با یکدیگر دشمنی کنیم، هر چه بودند برای خود بودند، اگر عبد صالحی بودند پس در بهشت متنعم خواهند بود و اگر هم بعض آنها فرض بگیریم بد بودند خودشان میدانند و خدایشان.

 

به ما ربطی ندارد که بخواهیم راجع به آنان قضاوت کنیم و یا آنان را تکفیر کنیم، اصلا ما هیچکدامشان را دیده ایم؟ اصلا لیاقت داشتن آنان برای خلافت ربطی به جامعه ی بشری امروز ما دارد؟ تا کی جهالت؟

 

شما به جای اینکه بنشینید فکری به حال جامعه ی بشری امروز و اسلام و ادیان کنید و بتوانید راه حلی برای مشکلات بشر پیدا کنید و یا راه حلی برای ریشه کن کردن حکومت بیرحم و خونخوار فرعونیان پیدا کنید،  نشسته اید و دائم یکدیگر را لعن و نفرین میکنید و او میگوید علی برحق بود و آن یکی میگوید عمر برحق بود، شما را بخدا بس کنید، به عظمت خدا قسم برای تک تک لحظه های عمرتان سوال میشوید که به چه کاری مشغول بودید؟

در آستانه ظهور مهدی موعود قرار داریم، دیگر دشمنی و اختلاف بس است بیایید به یاری مهدی و همان یاری الله بشتابیم. تنها هدف مهدی  ریشه کن کردن ظلم و پراکنده کردن صلح و محبت در میان بشر است.

مهدی میاید، مردم را هدایت میکند و به یاری هدایت شدگان به مبارزه با شیاطین و ظالمان میپردازد و زمین را از وجود ننگینشان پاک میگرداند.

نویسنده : بید مجنون ۱ نظر ۰ لایک:) |
About Me
عاشقانه ها من رو یاد خدا می اندازند
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان