عاشقانه

از حجاب حسن شرم آلوده لیلی هنوز .... بید مجنون را میسر نیست سر بالا کند (صائب)

ساختمان محافظان احمدی نژاد تخلیه شد

/ بازدید : ۶۹۰



سلام من یه معلول جسمی حرکتی ام شاید نتونم مثل دوستان سالمم کمکی تو محافظتت داشته باشم 


اما با تگ #ساختمان_محافظان_احمدی_نژاد_تخلیه_شد 

سعی می کنم پیامرسانی کنم


#خدایا 

شکستگی دلم، خفگی بغضم، هق هق گریه ام 

طپش پر از درد دلم، دستهای لرزانم 

پاهای ناتوانم تو را به داد رسی می طلبد

نویسنده : بید مجنون ۱ لایک:)
حوری دخت
۱۵ خرداد ۲۳:۱۴
جدیی؟
چراا؟؟؟؟/
پاسخ :
سلام باید از دولت بنفش روحانی و دادستانی لاریجانی و سردار گرجی زاده پرسید 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
عاشقانه ها من رو یاد خدا می اندازند
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان