عاشقانه

از حجاب حسن شرم آلوده لیلی هنوز .... بید مجنون را میسر نیست سر بالا کند (صائب)

بیایید نهج البلاغه بخوانیم

/ بازدید : ۴۷۹



 با سلام 
1- حلول شعبانتون و اعیاد اون مبارک 
2- 5 شنبه صبح و عصر قسمت شد که تو کلاس شرح خطبه متقین نهج البلاغه شرکت کنیم .... صوتشم داریم و قصد هست همینجا گذاشته بشه ان شاء الله اگه بتونم حجمش رو کم کنم .....  البته جلسات هم ادامه داره .... راستش این پست رو می خواستم با عنوان هدیه تولد ویژه خدا به من بذارم .... که وقایع اخیر سوریه یه کم دلم رو به درد آورد و بی خیال شادی شدیم .... دعا کنید خیلی 
3- سوال: با تشکر از جناب بسیجی گمنام و جناب سرباز جهت راهنمایی شون برا ایجاد  وبلاگ جدید .... ممنون ایجاد شد اما سوال :  بخش مهاجر برا بلاگفا کار می کنه؟  یعنی نرم افزار مهاجر بیان رو دانلود و نصب کردم حالا که می خوام آدرس بلاگفا رو وارد کنم به عنوان مبدا نمی شناسه و پیام خطا می ده .... وقت نکردم تماس بگیرم با خود بیان ..... ؟؟؟
4- مژده کتاب سوره شناسی هم بازار اومده وقت کنم در موردش می نویسم .....
5- در بخش دانلود آثار سایت quran17.ir گمانم در مورد تدبر در قران بتوانید فایلهای صوتی خوبی از استاد لسانی به دست بیاورید 
نویسنده : بید مجنون ۱ لایک:)
مهدی ابوفاطمه
۱۹ ارديبهشت ۱۰:۱۷
احسنت
ممنون
پاسخ :
ممنون
بسیجی گمنام
۱۹ ارديبهشت ۰۸:۳۸
سلام 
مهاجر که جواب نمیده 

بیخیالش بشید بهتره 
پاسخ :
سلام چه بد کلا باید دونه دونه منتقل کنم .....
ممنون جواب دادید
سیّد محمّد جعاوله
۱۹ ارديبهشت ۰۶:۴۱
عالی
پاسخ :
واقعا نهج البلاغه عالیه .... حیف که من دورم .... ان شاء الله دوست دارم نزدیک بشم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
عاشقانه ها من رو یاد خدا می اندازند
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان