عاشقانه

از حجاب حسن شرم آلوده لیلی هنوز .... بید مجنون را میسر نیست سر بالا کند (صائب)

روزنوشت: لبخندهای خدای خوبم

/ بازدید : ۹۹۰



اما قصه این عکسها که قصه زندگی من یا لبخندهای خدای خوبم هستند را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید... 
1- تصاویر زیبایی بود که تو تلگرام دوستی گذاشته بود لبخندهای خدا برای زندگی دوستشون دارم 
2- قضیه این تصویر زیبا رو برمی گردیم 
3- جلد کتابم بود که نوشته بودم تو روستا دنیا اومدم تولدی سخت که باعث شد سالها با خدا به خیال خودم قهر باشم ولی بعد خدا خواست و در اثر یه تغییر برنامه آموزشی افتادم با بچه مثبتهای گروه و پام کشیده شد به موسسه فرهنگی که داشتند رو شهدا کار می کردند .... دنیام به هم ریخت .... همه بهونه هام به هم ریخت .... دیگه تموم شد همه نق هایی که برا قهرم زده بودم و چرا من هایی که گفته بودم دیگه حرفی نداشتم چون اگه قرار بود اونام بگن چرا حالا دیگه منی نبود که بخوام نق بزنم که خدا چرا من ؟ و حالا آنقدر خدا حضور دارد که خنده ام می گیرد بر نق زدنها و قشنگترین لبخند امسالم این است که ما حق می دیم به خودیم با عروسکمون که خدائیش کاره ایش هم نیستیم هر کار دلمون خواست بکنیم و کسی هم نگه چرا .... حالا چرا نباید به خالقم که حکیمه و علیمه و سمیعه و بصیره و ..... اعتماد نکنم.... خدا خیلی دوست دارم ... رجوع به عکس شماره 1 
4- فردا تشییع دو نفر اول شهدای حرم هست ..... روح ناجیای روح من شاد 
5- نامه خواهرزادم برا تبریک عید هست  قشنگترین لبخندهای خدای خوبم .... خط آخرش نوشته با شما سفر خیلی خوش می گذرد و برا پدر و مادرم هم نوشته بود از اینکه در خانه شما سرو صدا می کنم  لذت می برم ...
6- با دانشجوها تو بخش جلسه می ذاریم ازشون می خواهیم  هر کی هر چی دل تنگش می خواد بگه .... دور اول می گه چیزی یادش نمی اد ... دور دوم می گه : از در درآمدی از خود به در شدم/ کز این جهان به جهان دگر شدم / چشمم به راه تا که خبر آورد ز دوست / صحب خبر بیامد و من بی خبر شدم .... تشویقش که می کنم برگه می خواد و شعر رو کتبا هم به من تقدیم می کنه ..... اما دانشجویی دارم که مدام نق می زنه و آرزوی مرگ همه رو هر لحظه می کنه دعواش می کنم کلی مثلا قرار میشه یه جمله مثبت بگه و می گه : زندگی زیباست اگر زندمانی در آن نباشد / افسوس که ما زندمانی می کنیم نه زندگانی .....
7- اما برا خودم این پست عین لام رو تو تلگرام خواستارم : 
کاش موشک بودم

تا روی تنم به عبری

حک می شد

«اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.»

نخندید مگه ما دل نداریم حالا رجوع کنید به تصویر شماره شماره 2 که حضرت آقا تو پایان مراسم فاطمیه امسال دعا کردن : پرودگارا آرزوهای فرزندان انقلاب را به طور کامل محقق کن ..... و من مطمئنم با رعای آقای خوبم حتما آرزوم محقق می شه قابل توجه حرف دل و گمنام 

8 - شماها عزیزان هم قشنگترین لبخند خدایم هستید ...تابستان بعد از فیلتر ناجوانمردانه بلاگفا و ادای چند ماهه اش که باعث حذف مطالبم  شد بعد از اینکه با دل نوشته های کو تاه و ادبی عین لام آشنا شدم به بیان منتقل شدم و این جا راه افتاد ... مهربان اولین خواننده وبلاگم شد دوستی که نمی دونم الان تو این دنیا بین ما هستند یا نه ..... بعد ها حرف دل پیدایش شد و.... بعد یکی یکی آمدید .... قالب وبلاگم رو هم مدیون عرفان هستم ...... از همه تان ممنونم .... دوستتون دارم و برایتان در سال جدید عاقبت بخیری آرزو می کنم .... 

خب پیشاپیش سال نوتون مبارک ...... 




نویسنده : بید مجنون ۱ لایک:)
shahin ahmad
۰۱ فروردين ۱۳:۳۸
بهارتان فرخنده باد...
پاسخ :
بهار شما نیز فرخنده باد...
shahin ahmad
۰۱ فروردين ۱۳:۰۹
یه عزیزی میگفت:

هر وقت از هر اتفاق ناگواری که براتون افتاده بود خیلی رنجیدین

به جای اینکه بگین " خدایا چرا من "

یه لحظه فکر کنید که " چرا من نه؟ "

و واقعا چرا من نه؟
 
چرا من نباید فلان اتفاق برام بیافته؟!؟!

نمیدونم به هر ترتیب ما که راضی هستیم به رضای خودش

امیدوارم تقدیر همه عاقبت بخیری باشه...

راستی ممنون از دعوتتون....
پاسخ :
سلام واقعا چرا من نه؟ 
سخن جالبیه به جای چرا من 
ب. نون
۲۶ اسفند ۱۷:۴۱
سلام
عکس های زیبایی بودند
خیلی وقته با وب آقای عین لام آشنا هستم...و سعیم همیشه بر این بوده که به سبک ایشون بنویسم ولی هنوز موفق نبودم
پاسخ :
سلام سبک شمام خوبه
خواندنی ها
۲۶ اسفند ۱۵:۲۸
پست بسیار عالی بود
عید رو به شما هم تبریک میگم
قهر با خدا هم بد نیست چون وقتی باهاش آشتی میکنی بدجور تحویلت میگیره :-)
پاسخ :
آره قربون خدا برم
مهنا احمدی
۲۶ اسفند ۱۴:۴۱
چه جالب
عیدشماهم مبارک:))
پاسخ :
عید شمام مبارک
بسیجی گمنام
۲۶ اسفند ۱۰:۱۲
سلام
اولا سال نو مبارک
 دوما دعا اقا مستجابه همه جوونا هر چی میخان بدست میارن
سوما از همون بچگی معلوم بوده دکتر میشید
چهارما خدا خواهرزادتون رو حفظ کنه
پنجما : ان شاالله اسرائیل رو نابود میکنید
ششما کسی نخندید خوب به هر حال دعاس دیگه
هفتما ما تولیست نیسیتم ولی بیخیالم نیستیم سر میزنیم بهتون در ضمن بابت همسنگران فعلا وقت نگردم درستشون کنم ان شا الله به زودی تکمیل میشن ببخشید زیاد حرف زدم

سال خوب و پر برکتی برای شما از درگاه احدیت خواستارم 
والسلام علیکم
26 اسفند 94 بسیجی گمنام
پاسخ :
سلام علیکم اون عکس دنبال کنندگان بود نه دنبال شوندگان خب شما ما را نمی شمارید ما چه کنیم ؟ :-(
00:00
۲۶ اسفند ۰۰:۰۲
سلام

چه جالبه پست گذاشتنتون! :)


خواهرزاده ها عشقن... عشق ♥

جلد کتابتون فوق العاده شده... کاملا موضوع کتاب رو پوشش میده..

روح شهدای عزیز با امام حسین محشور باد... اجر شما شرکت کنندگان در مراسمشون با حضرت زهرا (س)

اون دانشجوی اهل دلتون هم حرف دل ما رو زده... :) وجود شما از رحمتهای خداست... ♥

اون جمله مثبت دانشجوتون هم خیلی قشنگ بود... با اونم موافقم :)


امیدوارم سال 95 واستون پر از اتفاقای زیبا... آرزوهاتون به طور کامل محقق... زندگیتون پر از لبخندهای خوب خدا باشه.... ♥♥♥


پاسخ :
سلام ممنون عزیزم من هم برای شما سالی پر از عاقبت بخیری آروز دارم
حرف دل !...
۲۵ اسفند ۲۳:۲۷
عالی بود ...
پاسخ :
سلام علیکم 
خواهش می کنم 
درس پس می دیم 
رفیق خاموش
۲۵ اسفند ۲۳:۰۹
عید شما هم پیشا پیش مبارک

سال خوب و خوشی رو براتون آرزو میکنم

خدا وند یارو نگهدارتون

پاسخ :
 ممنونم 
رفیق خاموش
۲۵ اسفند ۲۳:۰۷
سلام:خداقوت زحمت کشیدین 


راستی  منظور از دعوتم وبتون بود یا نه؟

اگه منو به وبتون دعوت  کردین اول ازتون ممنونم و عرض کنم خدمتتون که بنده بدون دعوت هم میام:)))

اگه   منظور چیز دیگه ایه بفرمایین و بنده رو آگاه کنین لطفا


پاسخ :
نه همون وبم بود ...... :-)
میچکا بانو
۲۵ اسفند ۲۲:۵۸
ممنونم ..
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک ..
سالی پر از آرامش براتون دعا می کنم ..

پاسخ :
عزیزم 
برای شما هم سالی پر از آرامش آرزو می کنم 
amir farhad
۲۵ اسفند ۲۲:۴۸
مثل همیشه عالی و پر انرژی:))
خیلی خوب بود .
بابا التماس دعا داریم ما:)
عید شمام پیشاپیش مبارک.
پاسخ :
ممنون 
عید شمام مبارک 
آوو کادو
۲۵ اسفند ۲۲:۴۱
بهار شما هم مبارک :-)
پاسخ :
بهار شماهم 
راستی فرصت نشد ریزتر بنویسم با شما و کاکتوس هم احساس نزدیکی می کنم چون خودم عاشق بید مجنونم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
عاشقانه ها من رو یاد خدا می اندازند
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان