عاشقانه

از حجاب حسن شرم آلوده لیلی هنوز .... بید مجنون را میسر نیست سر بالا کند (صائب)

روزنوشت 8: آقا جان دوست دارم

/ بازدید : ۳۴۶

گلبرگ سرخ 26

 

 

آقا: دوست دارم گوشه ای بنشینم و زیر لب صدایت کنم! چشمانم را به

 

 نقطه ای خیره کنم، تو هم مقابلم بنشینی و متوجه ات شوم، هی نگاهت

 

 کنم، آنقدر که از هوش بروم، بعد به هوش بیایم و بیبینم سرم روی

 

دامن شماست، حس کنم بوی خوش از نسیم تنت به مشام می خورد آن

 

وقت با اشتیاق در آغوشت گیرم و بعد تو با دستهای خودت اشکهای

 

چشمم را پاک کنی....

 

مولای من؛ سرم را به سینه ات قرار دهی و موهایم را شانه کنی. آنوقت

 

احساس کنم وصال حقیقی عاشق و معشوق روی داده ....بعد به من وعده ی


شهادت را بدهی و من خودم را نشسته بر بالهای ملائک احساس کنم

 

و بشنوم که به من وعده ی شفاعت وهمسفره ای با خودت را بدهی

 

آنوقت با خیال راحت از آتش عشق مثل شمع بسوزم و آب شوم، روی

 

دامانت بریزم و هلاک شوم و جان دهم ....

 

شهید محمود رضا استاد نظری

 

منبع :

 http://rahianehozoor3.blogfa.com//post-149.aspx

نویسنده : بید مجنون ۱ لایک:)
رضا
۱۸ اسفند ۱۶:۴۴
ای آنکه در نگاهت حجمی ز نور داری
کی از مسیر کوچه، قصد عبور داری؟
یا مهدی
00:00
۱۰ بهمن ۲۲:۲۳
+ چه خواسته شیرینی....


راه ظهورت را بستم،

باشد قبول اما....

خدا را چه دیدی ،

شاید قرار است حرّ تو باشم!


اللهم عجل لولیک الفرج ..
yasna sadat
۱۰ بهمن ۱۹:۴۵
یا صاحب الزمان
بسیجی گمنام
۰۹ بهمن ۱۷:۲۳
سلام 
هیی 
ان شاءالله عاقبتون خیر و ختم به شهادت 
پاسخ :
سلام همچنین
خواندنی ها
۰۹ بهمن ۱۴:۴۵
ان شاءالله که قسمتمون بشه آقا و ظهورشون رو ببینیم
خیلی عالی بود
پاسخ :
آن شاالله
حوری دخت
۰۹ بهمن ۰۲:۱۸
ینی میشه
مگه من تو خواب ببینم
اللهم عجل الولیک الفرج
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
عاشقانه ها من رو یاد خدا می اندازند
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان