عاشقانه

از حجاب حسن شرم آلوده لیلی هنوز .... بید مجنون را میسر نیست سر بالا کند (صائب)

روز نوشت 5: یه جواب محکم !!

/ بازدید : ۳۹۰

خیلی پکر بود خیلی 
کلی سر به سرش گذاشتم تا گفت دردش چیه ؟
یارو (ببخشید واژه بهتر سراغ نداشتم ) ندیده نشناخته پرسیده چه کاره ای ؟ چه قدر حقوق می گیری؟
.
.
.
.
گفتم براش فایل کتاب بیشعوری رو بفرست.....
.
.
.
روش نشد...

این برخوردها که متاسفانه کم نیست از عوارض پدیده شوم زن سالاری است گمانم .....

نویسنده : بید مجنون ۱ لایک:)
00:00
۰۵ بهمن ۱۴:۵۴
سخت ترین مرحله در درمان و ترک بیشعوری همان مرحله ی نخست است، یعنی پذیرفتن بیشعور بودن :/

+ یه تیکه از همون کتاب!


+ کار خوبی کرده که نفرستاده! :| میگن:
هرگز از سمت جلو به یک گاو از سمت عقب به یک اسب و از هیچ سمتی به یک احمق نزدیک نشوید!
صآب خونـِ
۰۲ بهمن ۲۰:۳۷
اتفاقا من این کتاب رو خریدم احتمالا فردا بدستم برسه :) فک کنم کتاب پر فروشی باشه
پاسخ :
یعنی اجازه چاپ بلاخره گرفت ؟


زهرا قربانی
۰۱ بهمن ۱۶:۰۳
من وقتی میخواستم این کتاب رابخرم سوتی خیلی بدی دادم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
عاشقانه ها من رو یاد خدا می اندازند
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان