عاشقانه

از حجاب حسن شرم آلوده لیلی هنوز .... بید مجنون را میسر نیست سر بالا کند (صائب)

روز معلولین

/ بازدید : ۳۷۳

روز معلولین

معلولان به ما آموختند که حتی اگر زندگی در ظاهر مهربان نیست؛

اما ما می‌توانیم مهربان و صبور باشیم.


روز جهانی معلولان مبارک.


نویسنده : بید مجنون ۳ لایک:)
بید مجنون
۱۷ آذر ۰۰:۰۷
علیرضا دفتر و دستکاشون به کنار ..... تو خیابون من عصایی که می خوام از جوب بپرم اون ور خیابون یا باید کلی برم یه پل نامناسب پیدا کنم که با وحشت از روش بگذرم و باز کلی برگردم یا باید به قیافه عابرا نگاه کنم ببینم می تون م کسی رو پیدا کنم و بهش بگم ببخشید میشه دستم رو بگیرید من بپرم اون ور.... جا پارکای ویزه معلولین که به همت دوستای خودمون راه افتاد  رو نگو که اکثر ماشینای عادی پر کردن و نمی شه به شعار پلیس هم که گفت جریمه می کنه خیلی امیدوار بوددددد.... ولی مهم نیست مهم اینه ک داریم به زحمت پا به پای زندگی جلو می ریم .... پس روز مون مبارک 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
عاشقانه ها من رو یاد خدا می اندازند
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان